"Haz lo que tengas que hacer resueltamente, con todo tu corazón. El viajero que duda únicamente levanta polvo en el camino". EL DHAMMAPADA DE GAUTAMA EL BUDA. c. 500 a. de C.

domingo

Zoo

Avui, la meva filla petita i jo em decidit anar al zoo de Barcelona, a pasar la tarda.
Nomès ens ha donat temps de veure els monos (animal preferit per ella).
Em tingut la sort que durant la mitja hora que em estat, no ens ha plogut,
just quant em pujat al trambaix a començat a ploure. Una sort.
A estat molt curt, però intens.
Em gaudit una de l´altre, ja que amb dues noies es difícil poder compartir
moments a soles.
Ens haguès agradat poder veure més animals, però em tornat molt
contentes, ja que a part de que era molt tard i feia mal dia, la estoneta
que em estat, pràcticament hi erem soles.
Aquí deixo un parell de videos que em grabat.
Fins aviat.



No hay comentarios:

Publicar un comentario